erikok27のブログ

英語の勉強がんばります。可愛いものとかも載せていきます。

Hida-Takayama ネイティブの添削結果

Takayama is like small Kyoto と表現したら、

Takayama is like a small version of Kyoto と修正されました。

 

Sceanery に 'a' はつかないと指摘されました。

 

The famous food is Hida-meat と表現したら、

A famous food served there is Hida-meat と修正されました。

 

I recommend you to have a car or rent one. と表現したら、

I recommend that you go there by car. と修正されました。

 

One hour → An hour